Strona główna > Konkursy > Darmowe probki 2013

Darmowe probki 2013

Darmowe próbki – Bielenda- Konkurs na Dzień Matki

 
Jeżeli ktoś nie ma pomysłu na prezent z okazji Dnia Matki, to… Może go wygrać!
 
 
Wystarczy napisać jak najlepsze i najoryginalniejsze życzenia dla mamy z okazji jej święta.
 
Trzy najciekawsze prace zostaną nagrodzone zestawem kosmetyków Bielenda do cery dojrzałej :)
 
Konkurs trwa do 24 maja, więc macie jeszcze troszkę czasu, by wymyślić coś ekstra! :D
 
 
 

Konkursy Internetowe – Dziwna sprawa…

 

Pewnie każdy wie o tym że admin dodaje do swoich ulubionych użytkowników projektantki miesiąca… Niestety nie wiem czemu mnie tam nie ma ;( Jest mi trochę przykro… nie mam pojęcia o co chodzi. Czy moje projekty nie zasługują na to? Choć z drugiej strony jakby tak było to bym nie została projektantką miesiąca w gazecie. Nie wiem o co chodzi… może to jakaś pomyłka? Wiem że może to być dla was dziwne ale to dla mnie jest bardzo ważne. Szkoda…

 
 
 
 
No tagsDarmowe próbki

 

 
 
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz